Lukten av var

Det här årets julafton är snart över. Och det har varit en underbar dag.
Min son var rädd för tomten, men han vågade i alla fall skaka hand med honom och tacka för julklapparna! :)
God mat var det och trevligt sällskap. Fick några julklappar jag också. Finemang. Trots att jag inte gillar att öppna paket. :)
Lillgrisen såg ut att vara den lyckligaste killen på jorden idag. Det värmer mitt mammahjärta något enormt.
Min fina underbara lilla kille. <3

Just nu kan jag bara klaga på lukten av.... var!
inte helt okej, då varet sitter i min mun! (Nej, ingen annan känner lukten, enbart jag.)
De drog ju en tand från mig när jag var hos tandläkaren. Och det håller på att läka, men jag kan ju inte låta bli att pilla. *dumma dumma mig*
Jag får lägga band på mig och låta det läka ordentligt nu!

Hoppas ni haft en trevlig julafton ni också! :)
m m b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0