Kul kväll!

Jävlar vilken kul kväll jag hade igår! =)
Var hemma hos Tant L och M och drack lite.. Hur trevligt som helst!
Sedan kom karln och hämtade mig mitt i natten, åkte hem och la oss.

Vaknade första gången klockan sex. Vad är det med mig liksom? Jag hatar det. Var ju nästan onykter fortfarande då.
Men jag lyckades somna om till strax efter åtta. Sedan gick jag upp.
Tog medicin och åt frukost.

Men ja, kul hade jag som fan.
Vet dock inte än om jag bara är trött, eller om jag är bakis. Men det lär man väl märka snart. ;)
Ska snart ta en varm dusch och sminka mig.

I eftermiddag blir det att hämta Lillgris. Äntligen.
Varför känns helgen så otroligt lång utan honom? Det är galet vad tiden går sakta.
Utan honom vid min sida är jag inte hel!


Nej, nu ska jag spela lite grann. sedan väntar duschen.
Bye.

gsdgdsgds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0