Knappt sovit.

Jävlar vad trött jag är, har knappt sovit något inatt.
Gick och la mig första gången runt halv ett. Men precis när jag la mig, så  började ungen ovanpå skrika.
Hade jag varit mamma till den ungen hade jag nog gått i taket, vi har bott här i över ett år nu. Och den ungen är väl ungefär ett år skulle jag tro. Och jag tycker då tamejfan att den skriker konstant, hela tiden!

Kanske tänker jag på det lite extra, eftersom att det inte är min unge? Hmm.
Ja, men jobbigt är det i alla fall.

Men i alla fall, så var det bara till att stiga upp igen. Så la mig och kollade på poker och spelade lite på mobilen.
Klockan fyra gav jag upp och kastade mig i säng.
Så om jag är trött? Som fan.

Lillgrisen och jag gick upp klockan åtta, så inte många timmars sömn här inte.
Tänkte att jag skulle kasta han i säng för en middagslur och sedan börja nyårsfixa mig.
Duscha, sminka mig och kanske ta på mig mina nya örhängen? ;) Kalasbra det ju! : )

Nu ska jag koka lite kaffe till att börja med. Hoppas ni får en bra kväll. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0