Kapitelavslut?

Nu är snart ett kapitel avslutat. Så skönt! : )
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, har sminkat mig och diskat.
Ska skriva en lapp till älskling om en stund också.
När Lillgrisens far kommer och hämtar honom, så följer jag med i bilen.
Ska först hälsa på min älskade humla och sedan ska jag till mamma i helgen! :)
Så ingen älskling förens på tisdag tror jag. Dumt!
Men ska bli skönt att komma hem till mamms lite grann. :)
Träffa mitt kukbarn och även tant L. Kalasbra det ju!
Ska ju till tandläkaren igen på tisdag, så stannar ju lite mer än en helg dessutom.
Ska till kyrkan på måndag och kolla på när lillasyster sjunger i kören. Mysigt! :)

Nej, jag är inte vidare religiös av mig, men jag har alltid tyckt om kyrkor.
Man blir så lugn av kyrkan. Plus att det är ett ypperligt tillfälle att visa Lillgris att man kan ha roligt och sjunga i kyrkan.
Tror att han bara varit i kyrkan vid begravningar och det är ju lite dumt.
När jag var liten tyckte jag att det var jätte roligt i kyrkan, vi sjöng och prästen berättade sagor. (Läste ur bibeln, men det är ju som sagor.)
Och det intrycket vill jag att Lillgrisen också ska ha av kyrkan, trots att han inte är döpt.
Men ja, nu måste jag skynda mig tror jag.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0