Julstök.

Nu är det december, galet vad tiden går fort.
Och snart är det jul, det har jag "firat" med att stryka julgardiner och hängt upp i alla fyra fönster.
Plus satt upp två julstjärnor (sådana lampor) i vardagsrumsfönstret och två adventsstakar i köksfönstret.
Och tomtarna i Lillgrisens rum har stått där sedan i söndags. Lite mysigt faktiskt.
Köpte även en fönsterdekoration till Lillgrisens rum i måndags, med Nalle Puh, Tiger, Nasse och Ior som kollar på en liten grangren med en stjärna på, typ. Så den har han i sitt rum också.
Plus att han har en adventsstake och en svart liten gran som lyser.

Han är stolt som en tupp över sitt "juliga" rum just nu.
Vi bytte även sängkläder till ett rött/svart. Med bilar på! :) Så nu är han nöjd killen!
Skönt att se att han uppskattar juligheterna, eftersom jag själv skulle struntat i det om det inte varit för honom! :)
Julduken ligger på köksbordet också. Med de två röda hjärtljusen jag köpte i måndags.
Ser lite mysigt ut.
Nej, nu måste jag börja med berget av disk. Suck!
Jag hatar att diska, så jävla tråkigt! Men måste ju göras det med.

Bye.
(Trolleri, så här rent och fint ska det bli)
hmb

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mycket att göra innan jul :)

2010-12-02 @ 13:46:29
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0