Dagen

Har inte hunnit skriva något idag, har haft fullt upp.
Morgonen spenderades med en Lillgris i sängen. Karln hade åkt och fiskat tidigt på morgonen.
Efter en stund skuttade vi upp och åt frukost och lekte lite grann.
Men då Lillgris vaknade tidigt, så gick han och la sig för middagsluren runt halv 11 redan.

När han vaknade åt han lunch och jag drack kaffe med karlns mor.
Sen gick vi promenad och hem till henne. Dit karln senare kom och stekte aborre åt mig och Lillgris.
Det är f.ö den enda fisken jag gillar och det var riktigt mumsigt. :)

Spenderade hela eftermiddagen där och sedan gick vi hem och gjorde gröt till kvällsmat.
Lillgris hoppade i säng och jag tog på mig en ansiktsmask.
Nu kom jag precis ut ur duschen, var skönt.

Har haft en helt okej dag med andra ord.
I morgon ska jag nog göra lite nytta här hemma och städa.
Måste väl vara rent och fint till det nya året, eller? ;)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0