Året.

Jag har inte insett det än, men.. imorgon är sista dagen på år 2010.
Hur kunde året gå så snabbt? Vad har jag hunnit med?

Januari: Inskolning på dagis.
Februari: Började verksamheten.
Mars: Tappade bort min mobil i en klubblåda i en kiosk. Återfanns dock!
April: 1års dag med min fina karl, plus förlovning. <3
Maj: Fick öroninflammation som en liten barnunge!
Juni: Lillgris fick vattenkoppor över hela sig.
Juli: Jag fyllde 21.
Augusti: Årliga kalaset hos mor!
September: Min lille son fyllde 2 och min käre fästman fyllde även år.
Oktober: Var i dalarna, samt kom första snön.
November: Fylld av ångest
December: Julmyst, adventsmyst och ja. Hela december har i stort sett varit mys. Samt stoora planer på G.

Ja, en mycket kort resumé på året som gått. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0