ytterligare ett par skor. :)

Hmm. Börjar få riktigt tråkigt.
Karln och Lillgrisen har inte kommit hem än, men det står väl inte på! :)
Själv baljar jag i mig kaffe, för att bota den dunkande huvudvärken.
Kan man få huvudvärk av tystnad förresten? Känns som det. Haha.
Jag hade världens härligaste kväll igår i alla fall! :)
Min karl och jag fjantade oss och sedan låg vi i soffan och kollade på tv.
Eller ja, jag låg i hans knä och det var så mysigt så jag somnade. Haha.
Det är en perfekt kväll för mig, det behöver inte vara något speciellt alls.
Utan bara att få vara tillsammans och njuta av varandras sällskap. Det är underbart.

Bye.
(Eftersom att jag laddade upp bild på ett par av mina älsklingsskor, så kommer här en till! :)
Dock måste de klackas om.)
xv xvzx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0