Verksamheten

Jaha, då sitter man här på verksamheten då... Ensam!
Bara jag och handläggaren här, lite segt men... Kan ju passa på att sitta vid en dator då. :)

Karln var gullig och körde Lillgrisen till dagis idag och sedan skjussade mig hit.
Slapp gå i regnet. Skönt!
Han är då för söt min fina prins.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska gå förbi stan påväg till dagis och köpa mig ett paraply.
Så slipper jag bli blöt. Smart. ;)
Sedan blir det att hämta Lillgrisen och "kasta" han i säng. Efter det har jag ingen aning.
Gå ut om det bli fint väder kanske? Låter som en trevlig idé! :)
Eller så kanske karlns mor vill ta en kaffe. Låter också som en god idé.

Nej, nu ve jag inte vad jag ska skriva.
Hoppas ni har det bra.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0