Urtrött.

Jisses, är urtrött just nu.
Somnade till medan vi kollade på film igår, men så orka inte karln ligga ner, så han satt sig vid tvn.
Varpå jag vaknade och kunde inte somna om.
Så tog och la mig och läste i boken. Och ja. Där fastna jag!

Efter ett tag gick jag upp och tvinga karln som hade somnat i soffan, att gå in och lägga sig i sängen istället.
Själv satt jag mig i soffan med min bok och läste och läste.
Tillslut tog jag mitt förnuft till fånga och la mig! Haha.
Jag och Lillgrisen gick upp vid nio och åt frukost. Gosade och lekte.
Drack kaffe och åt lunch.
Sedan har vi städat.
Lillgrisen städade sitt rum helt själv. Duktig kille! Även dammsugningen gjorde han själv och jisses vad stolt han var sedan! :)
Sedan har vi inte gjort så mycket mer. Han gick just och la sig.
Själv blir det väl tvn, en kopp kaffe och boken! :)

Bye.

Kommentarer
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

Haha jag vill bara shoppa hela tiden, dessvärre räcker inte ekonomin till för de särskilt inte nu när vi ska beställa barnvagn, bilbarnstol, säng och skötbord denna månaden. Kommer gå på en hel del!



Okej, så kan de gå :P jag känner mig lite febrig och matt i kroppen men annars är det bra, gjort idag?

2010-08-22 @ 19:26:16
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

Verkligen inte, men som du säger så är det värt de! :)



Okej haha förstår vad du menar, känns som om man städar å städar men aldrig kommer nån vart. Jag har bara tagit de lugnt jag :)

2010-08-22 @ 20:10:08
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0