underhållande.

Vill ni veta något underhållande? Kan berätta gårkvällen i korta drag.

Kvällen började med förfest på garagetaket. Var riktigt fint.
Varmt och skönt. Sprit och öl.
Sedan fortsatte kvällen upp till scenen. Drack äcklig grogg och åt kolasnören.
Dansade röven av mig och gick hem och bytte kläder.
Gick ner på krogen och ser en man/gubbe stå och runka och sedan torka av sig på byxorna. (Jag tror han trodde att han inte sågs.)
Drack ännu mer och skrattade och skrattade. Pratade och drack. Skrattade.
Gick och mötte upp Karln och gick hem.
Tvättade av mig sminket och gick och la mig och sov.

Som sagt. Riktigt fin kväll igår. :)


Och inte ett uns bakis idag. Skönt va?
Det enda är att jag är lite trött. :)

Jag, syster I, S över vägen och Lillgrisen gick över vägen förut idag.
S över vägens bror har en mototrcykel, som Lillgrisen fick sitta på.
Gissa vem som var stolt som en tupp? ;)


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0