Tröttis.

Har haft en bra dag idag. Trots att jag varit supertrött hela dagen!
S och N var här nu på eftermiddag och drack kaffe. Eller ja. N och Lillgrisen lekte. :)
Lillgrisen var jätte trött nu när han gick och la sig nyss.
Tråkigt att behöva kasta upp honom ur sängen innan sju imorgon!
Jag gillar inte torsdagar, det är ju då lilla killen ska vara på dagis vid halv åtta. Suck!
Men men, bara till att kämpa oss upp! ^^
Jag skulle vara duktig och ringa vårdcentralen förut idag.
Och såklart för att jag tar modet till mig, så har de inga mer telefontider idag. Jävlar vad besviken jag vart.
Varför ska det jämt vara så när jag väl vågar och försöker? Irriterande....
Nej. Nu ska jag svara på kommentarer och läsa lite bloggar.
Hoppas ni haft en bra dag! :)
Bye.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-18 @ 19:26:08
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-18 @ 19:55:59
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Det blev frallor :)

Ne men fy så gott! Jag ska ställa mig å göra middag nu jag :P haha

2010-08-18 @ 21:26:21
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0