Tidig morgon.

Nu är jag trött. Gick upp klockan sju för att tvätta.
Det enda positiva med det, är väl att tvättningen är klar redan och jag har hela dagen på mig att göra annat.
Lillgrisen tog sovmorgon idag, till halv tio. Haha.
Men tänkte att eftersom han var ledig idag och härjat på dagis två dagar i rad, så fick han sova. :)
Det uppskattades nog. :)

Nu sitter vi och trängs i fåtöljen och gosar. Han vill gärna vara med och skriva, men det får han inte för sin mor. Konstigt va? ;)

Hade tänkt fixa i ordning lunch åt honom nu, så vi får mat i magen.
Fint väder är det också, så blir nog att gå ut en sväng senare.
Ska även hinna dammsuga och torka golv idag hade jag tänkt mig.
Bye.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Ja visst får man :)



Åh va gott, själv e jag skithungrig men har inget hemma så får springa upp till centrum jag :P



Ja det är ganska stort, men jag tycker om yta så :) Okej, ja men de va ju stort de med :) Haha jo städningen kommer bli jobbig :P

2010-08-18 @ 12:21:27
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: CLASSYS- TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

OKej :) Smaklig måltid :P

2010-08-18 @ 16:50:08
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0