Tänder på G!

Blir ingen långpromenad imorgon bitti.
Lillgrisen har tänder på G igen, så han är lite febrig och kinkig. Lite halvdålig i maten (för att vara honom) och sådär.
Så han och karln får en förmiddag för dem själva imorgon! :)
Inte för att någon av dem klagar! Haha.

Är så jävla glad över att de går så bra ihop. Han är en bra manlig förebild för Lillgrisen och tar hand om honom som om han vore hans eget barn.
Jag kan sitta och kolla (i smyg) på dem när de leker och då smälter jag bort totalt.
Vilken lycka va, att de två karlarna som är mitt liv är som ler och långhalm! De tycker om varandras sällskap och Lillgrisen känner sig trygg med honom. Det älskar jag! =)

Men jag blir inte ledig, så jag ska traska iväg till verksamheten. Men det blir ju inte förens strax innan halv åtta.
Så det är ganska lugnt, plus att det blir en halvtimmes mindre promenad på morgonen och sedan på förmiddagen också. :)
Så jag möter upp S imorgon bitti vid N's dagis. :)
Det är en av de människor jag trivs bra med och känner att jag har roligt med! Det är bra. :)
Snart ska jag gå och sova. :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0