Städ

Hemma igen. Tillbaka till verkligheten.
STÄDA STÄDA STÄDA!
Känns inte som att jag gör annat och lägenheten verkar ostädbar.
Ständigt kaos. Irriterande!

Är allmänt otrevlig idag tror jag. Mycket irriterad.
Men inte på någon, utan det är bara mitt "städryck" som är i farten.
Så alla borde vara ur vägen. Haha.
Tvättiden börjar snart också. Skönt.
Få bort all smutstvätt. Ännu mer som kommer undan med andra ord!
Har packat ner lite i flyttkartonger också, så ner i källaren med det. Ännu mindre skit här. Ännu skönare.
Haha. Snart kanske det blir ett acceptabelt boende igen? Kanske.
Känns dock långt borta.



Fan vad tråkig ni måste tycka att jag är!
Det enda jag skriver om är om att städa, känns det som i alla fall. ;)
Hahah.

Nej. Nu ska jag fortsätta i stöket.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0