Sovmorgon.

Fick sovmorgon imorse.
Dock ställde jag klockan på åtta, för att Lillgrisen brukar vakna då.
Så där låg jag i sängen och väntade och väntade och väntade på att en liten skrutt skulle vakna.
Men inte. Så i min väntan så började fåren hoppa innanför mina ögonlock. Zzzz.
Och vips, så vaknade jag av att Lillgrisen ropade "maaamma".
Då var klockan 09.20. Haha. :)

Ringt dagis idag dessutom. Blir Tisdag, Onsdag, Torsdag för skruttis den här veckan. :)
Hoppas han tycker att det är lika kul, som han tyckte för sex veckor sedan. :/
Han fick ju vattkoppor innan sommarlovet, så extra länge vart det från dagis.
Så får se hur han reagerar imorgon. Han ska bara vara där i två timmar. Så det ska nog gå bra! :)


Idag har jag hunnit med att duscha en nerkissad Lillgris. (kissat igenom blöjan under natten stackarn!)
Gått och hämtat posten, samt gått till affären.
Gjort våffelsmet, som karln håller på att göra våfflor av nu! :) NomNom! :)

Annars har det inte hänt så mycket mer idag.
Mår fortfarande lite halvkasst. Men bättre än igår. Och det är ju bra! :)
Är jag kanske helt frisk imorgon. Fint.

Bye.

Kommentarer
Postat av: M:et

SV:

Taaack.

Tror det blir så faktiskt. Visst är det snyggt=P

2010-08-09 @ 18:58:48
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0