Snussugen :S

Ni anar inte vad snussugen jag är!
Jag har inte tagit en enda snus, sedan i februari. Men nu är det fan nära. (Nej, jag ska inte börja igen, även om det känns som det.)

Min son är snart två år, gissa om det är kul?
Trots så det skriker om det. I alla fall idag.
Andas, andas, andas får man påminna sig om.
Men inte är det då lätt.
Han vill något, men när han ska få göra det blir han ledsen och vill inte alls göra det.
Då säger man att han inte behöver göra det och då blir han skogstokig för att han vill göra det.

....Ibland är det inte lätt att vara mamma.

Kommentarer
Postat av: M:et

Det är helt galet att han snart är 2...

2010-08-25 @ 20:57:50
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0