Snart kommer lillgris! :)

Snart, snart, snart kommer min gosefis till son hem. Jag längtar! :)
Har precis laddat ner och lagt in min favoritlåt på telefonen! :)
Broken Door - Angel
Finns det någon bättre låt just nu? Nej, jag tror fan inte det.
Har lyssnat konstant på den här låten i flera dagar! :)
Så nu vet jag vad jag ska lyssna på när jag går mellan dagis och verksamheten imorgon! :)
Vägrar lyssna på musik när
L
illgrisen är med, vet att jag inte är så uppmärksam när jag har ljud i öronen.
Så det är bäst att låta bli, när han är med. :)
Vet ni vad jag insett? Jag har ordentligt jävla lockigt hår. Galet!
Jag har i fem-sex års tid plattat mitt hår, nästan varje dag.
Kanske man skulle testa fixa till lockarna, så att det blir riktiga lockar inte "rufslockar"?
Hmm. Njae... Det steget tror jag inte att jag tar just nu. ;)
Har inte orkat platta håret idag än, så blir nog att jag sätter upp det i en snodd istället.
Trivs inte med lockigt hår. :/ Men ju äldre jag blir, desto mer känns det som att det inte spelar någon roll.
Hmm. Får se om ett par år då. ;) Hahah.


Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0