Snabbis.

Tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag ska sminka mig.
Sedan blir det promenad till ICA för att köpa laffe.
Har så vi kan göra en kanna till, men sedan är det panik i lägret. ;) Haha.
Så lika bra att gå innan det är slut.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt.
Suttit i soffan och glott på tv med Lillgrisen. Han har även hunnit äta lunch och sovit en timme.
Han ska ju dessutom åka iväg om en timme. Blir en helg hos han pappa igen.

Vad som händer mer i helgen är inte bestämt. Hade tagit fel på helg, så trodde att det var fest i helgen. Men det var visst inte förens nästa. ^^ Så blir ytterligare en lugn helg!

Hoppas ni har det bra idag.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Okej mysigt :) jag har inte heller gjort mkt, bara slappat :)

Ska du göra nå skoj idag då?

2010-08-27 @ 14:03:35
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: M:et

SV:

Åh, de visste jag inte, tack för tippset!:D



haha kan tänka att de är lite tröttsamt, menmen:)



Okey, du kan ju hojta om du ska till trååkstaden=P

2010-08-27 @ 15:19:09
URL: http://disgustingqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0