Samma idag.

Ny dag, nya strapatser. eller?
Njae. Dagen idag har sett ungefär ut som igår.
Sovmorgon till klockan nio och frukostätning. Bus och lek.
Sedan lunch och middagssovning (fast i omvänd ordning.)
Sedan promenad till dagis.
Var på jag satt mig med en latte och min bok och läste i två timmar. Kämpigt!
Var så mycket folk inne på mcdonalds, så jag inte riktigt visste om jag skulle klara det. Men jo. Det gjorde jag!
Duktiga jag! *klappar mig själv på huvudet.
Hämtade Lillgrisen och karln kom och hämtade oss. :)
Åkte hem och åt lite grann, för att sedan åka till karlns mor och dricka kaffe.
Sedan hem och slänga i lillgrisen mat och sängdags.

Mer än så har inte hänt.
Karln håller på med tvätten nu, så ska hjälpa honom med det sedan tänkte jag! :)
Annars blir det inte mycket ikväll skulle jag tro. Bara ta det lugnt.
Börjar ju på verksamheten igen imorgon! Tidigt.
Så blir morgonpromenad klockan sju till dagis med lillgrisen.
Ja, men men. Sånt är livet på en pinne. ;) Haha.
Hinner man ju vakna till innan jag börjar i alla fall. 

Nej. Nu ska jag kolla runt lite. Sedan ska nog jag göra min fästman (jag tröttnar aldrig på det ordet.) sällskap i soffan! :)
Bye.

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

duktig du är, göra din fästman hahah, de lät kul

2010-08-11 @ 18:48:31
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0