Regn.

Hoppsan vad det regnar ute. Det regnar så mycket att jag blir kissnödig!
Och jag vill inte gå in på toaletten, för det luktar klor så in i hela helvete där inne.
Och det är en lukt som jag verkligen inte tycker om! Usch.
Men, men.
Lillgrisen åkte förut. Suck! :(
Känner mig så trasig utan honom. Men han kommer ju på söndag igen! :)
Karln ska åka och fiska ikväll igen, så det blir jag och mina tankar här hemma.
Bra? Dåligt? Jag vet inte faktiskt. Är ganska skönt att gråta ögonen ur sig en stund.
Så man kan bete sig som en vanlig människa, när man är bland folk igen.
Den här veckan har verkligen tagit mina krafter ifrån mig. Fullständigt!
Men det var som min handläggare på soc sa. "Man faller inte tillbaka helt, utan bara en bit"
Ska samla krafter hela helgen, så att nästa vecka går som en dans på rosor! :)
Nej, jag spelar inte min positivism nu, jag tror verkligen på mig själv! Jag vet att jag klarar det.

Hoppas ni har det lite bättre.
Bye.
gammalt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0