Pussa och krama!!

Ååh, vet ni vad?
Imorgon ska jag äntligen få krama och pussa på min fina karl. Ja, jag längtar så att hjärtat värker.
Det jag inte längtar efter är dock en heldag i bil.
Först hämta syster I och luncha hos henne. För att sedan åka hem till mig och hämta upp karln och dricka kaffe där. För att sedan åka till mamma. Nej, jisses vilket flängande.
Men det ska bli skönt när vi kommer fram i alla fall. :)

Idag åt vi middag hemma hos fader och hans fru. Kycklingfilégryta och ris. Det var gott. Förutom riset, då jag assosierar det till myrägg. Men åt mycket sallad till istället. Haha.
Satt där och ugglade ett bra tag, sedan åkte vi ut till morbror igen.
Kastade Lillgrisen i en behövlig dusch och gav han kvällsmat. Sedan var det "kastisäng" med honom. ^^,

Sedan har jag och morbror suttit och kollat på friidrott.
Har inte funnits något annat att kolla på, och när man väl kommer in i det är det ju okej.
Roligt att skratta åt glänsande rövar och vita lår. Haha.


Nej. Nu funderar jag på att skutta i säng.
Ska väl kika runt lite snabbt bara. (Eller ja, så snabbt det kan gå med modem. ;) Haha.)

Och förresten!!! GRATTIS TILL LILLKILLEN www.oliin.blogg.se
Hoppas ni har det fint nu. :*



Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0