Morrn.

Godmorgon, eller ja.... Jag har varit vaken sedan strax över åtta.
Karln är förkyld och kunde inte sova längre, det vill säga.. Han råkade väcka mig.
Och jag har jätte svårt att somna om, så det var bara till att gå upp.

Har suttit framför tvn och glott hela morgonen. Ätit frukost och druckit kaffe.
Sitter med en kaffekopp nu å! NomNom.
Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg och sedan ska jag baka kladdkaka. NomiNom! :)
Lillgrisen kommer inte hem fören i eftermiddag/kväll någongång. Så ska väl hinna dammsuga innan det också.
Men annars blir det inte mycket idag, bara ta det lugnt skulle jag väl tro.

I övrigt så mår jag mycket bättre än igår, fick ur mig det mesta. Skönt.
Så nu är vi på humör, tills nästa gång det sker. ;) Hahaha.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Trist!



Ja du jag har ingen aning, har ingenting planerat så de blir nog ganska lugnt tror jag :) Sj då?

2010-08-29 @ 12:15:40
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0