Mammahjärtat

Nej, usch. Fick nästan lite dåligt samvete över att jag bara skrev "negativt" om lillgrisen förut. Haha.
Så får ta och skriva att han allt är världens goaste unge ändå.

Vem är det som muntrar upp sin mor på morgonen genom att säga: "Mama, fiin". -Jo, det är Lillgrisen det.
Vem är det som kramar om sin mamma och ger henne bamsepussar? -Jo, det är Lillgrisen.

Och framför allt så gav han mig ett nytt sätt att se på livet.
Han är meningen med livet. Det finaste på denna jord.
Den jag skulle göra allt och lite till för.
Han gör sin mor lycklig.

Men samtidigt, att vara mamma är verkligen inte en dans på rosor.
Men det är värt varenda liten tår och värt all energi i världen.
<3
Fick förresten hem två av hans födelsedagspresenter idag på posten.
Så nu är det i alla fall fixat. Ska självklart köpa mer grejer.
Vad det är? Ja, det får ni se då. ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på fångarna på fortet.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Martina

tack :)

2010-08-25 @ 21:50:39
URL: http://martasmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0