Längtan

...Nästan helt inställd på det här nu. Hoppas grymt på att planerna är som de ska.
Det märker vi imorgon. ;)
Jag lovar, jag skriver imorgon kväll om det blivit så, vad det är och sådär. Hehe.
Så kan ni få vara nyfikna. ;D
Jag har fruktansvärt ont i mitt ben för övrigt. Höll på att börja grina när jag gick och hämtade Lillgrisen. 
Hemvägen gick lättare, då hade jag vagnen att stödja mig på! Skönt.
Och imorgon kör karln honom till dagis, så får i alla fall en halvtimmes mindre promenad. Skönt!
Kanske mitt knä pallar med att fungera hela dagen? Jadå. Snor nog med mig tigerbalsamet imorgon. Funkar en stund som lite lindring.  :)
Annars vet jag inte riktigt vad kvällen har att erbjuda. Tänkte slänga mig i en dusch.
Karln var på väg att hämta en film hos sin mor också. Så det kanske blir en rulle sedan också.
Hoppas på att den är bra och att man inte somnar i så fall. Hahah.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja verkligen as gott :)



Haha okej jag har inte sett den tror jag :P

2010-08-30 @ 23:24:28
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0