Lagom seg.

Jisses, är helt slut nu.
Sz och N kom hit och lekte förut, ungarna stimmade och hade sig. Trevligt.
Sedan åt Lillgrisen kvällsmat och varvade ner, borstade tänderna, vart insmörjd och hoppade i säng.
Själv satt jag mig vid datorn och efter en stund så skar jag lite grönsaker.
Jag och älskling ska nämligen mysa med tacos senare. :)
PysMys. < 3
Hade ju varit trevligt om man hade haft en film eller något och kunde kolla på.
Men vi har ingen ny och har inte lånat någon heller. Lite småsegt.
De vi har, har vi ju redan sett! ^^
Men men. :)
Nej. Nu ska jag ta och kolla runt lite på bloggarna igen. Se om det hänt något nytt. ;)
Har ju inget annat för mig just nu, så. :)
Haha.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Andrea

SV: haha, busigt :)

2010-08-26 @ 20:25:13
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Härligt! Det är ju alltid ett plus ;) haha

Det är bara bra här med :) Gjort idag dÅ ?

2010-08-26 @ 22:50:35
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0