Klor!

Det luktar klor i hela lägenheten! Inte okej!
Men det är ju för ett bra syfte så. :)
Är såhär att vi haft mögel i badrummet under en tid (väldigt länge) och vaktmästarna lovade att komma.
Men kom de? Nej.
Ringde dem igår, så att de fick komma idag.
Det vill säga, de kom i morse, när man fortfarande hade sovfrissa. Fint. Haha.
Han kollade lite grann och sa att han skulle komma tillbaka med något medel. Antingen idag eller på måndag.
Förklarade då snällt för honom att min son ska bort under helgen, så det hade varit snällt om han kunde komma idag. Med tanke på att det kommer lukta starkt här ett tag!
Tycker inte att det är en sådan bra idé med en tvååring som har astma, i den här starka lukten.
Så han kom faktiskt idag! :) Skönt. Slipper man det också.

Frågade även om vi kunde få en kåpa till låset på dörren!
Planerar att Lillgrisen ska få en "stor" säng i två års present. Och då är det massa grejer som måste fixas innan.
Tror inte att han skulle gå upp på morgonen och hitta på bus, men man ska ju aldrig säga aldrig.
Han har aldrig varit någon som hittar på bus, men någon gång kanske det börjar. Så lika bra att vara på den säkra sidan. :)

Annars händer det inte så mycket idag.
Karln och Lillgrisen är hos karlns mor nu och jag ska lägga mig och vila.
Är skit trött. Trots att jag inte vaknade en enda gång inatt. :S
Lillgrisen ska även snart åka till sin far.
Och sedan vet jag inte alls vad som händer. En lugn kväll antar jag. :)

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0