Kalasbra :D

Dagen som var så urusel och kass och tråkig, vart helt plötsligt helt jävla najs! :)

Smörgåstårta hos karlns mor, köpte en klänning för 29kr, fick reda på att vi kan leva den här månaden också. Plus att Lillgrisen inte varit jobbig alls idag.. ja, så nu vart jag på riktigt bra humör.

På det här så fick jag en bok av karln, underbara prins.
Han har egentligen inte en susning om vad jag gillar för böcker, men ändå lyckades han hitta en bok som verkar bra! :) Kan ha varit för jag berätta om den jag läser nu? :)
Men i alla fall så tyckte jag att det var riktigt gulligt av honom! < 3


Nej. Nu ska jag passa på att läsa lite bloggar, medan Lillgrisen sover sen middag. 
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0