Inte mycket.

Jaha, inte mycket att göra just nu.
Precis klippt karlns hår och lillgrisen sover som en stock.
Om en stund ska lillgrisen äta lunch, eller ja. När han vaknat.
För halv två måste vi gå till dagis. Spännande. :)
Känns nästan som när han började dagis, hihi.
Han ska bara vara där två timmar idag, så jag ska sätta mig på mcdonalds och läsa en bok så länge.
Känns inte som en idé att gå hem och vara hemma en timme och sedan behöva gå igen.
Då sitter jag hellre i två timmar och läser, surpla på en latte och äta en muffins kanske? ;)
Låter som en fin eftermiddag. :)
Annars händer inte så mycket mer idag. Faktiskt.
Tänkte att jag skulle dra snabeldraken (dammsugaren) genom hela lägenheten sedan när vi kommer hem.
Känns behövligt. Förstår inte hur det kan bli så smutsigt på en gång. Förstår ni??
Moppen vill väl egentligen också leta sig till golvet, men det tror jag inte att jag kommer orka.
Får bli en annan dag. ^^,
Nej. Har inte så mycket mer att skriva nu. ^^
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0