Inget att göra.

Ja, nu är i alla fall sovrummet (Så gott som) klart.
Tråkigt nog känns det ju som att man bara flyttar runt allt.
Ska snart ner i tvättstugan igen. Karln började tvätta, men han är iväg och fiskar nu.
Sa att jag lika gärna kunde göra det, för jag har ändå inget vettigt för mig. :)
Men det är lugnt och skönt att vara hemma i alla fall.
Visst tycker jag om min familj, det är inte det. Men man blir lite trött i öronen. ;) Hehe.
Bara Lillgrisen som fattas nu också, så blir rutinerna som de ska igen!
Ska ringa dagis och höra om när han kan börja. Så att han kommer in i det igen!

Nej. Nu kallar tvättstugan på mig tror jag mig höra. :)
Hoppas ni har det bra.
Bye.


gsdgdsgds
Liten gris som plockar vinbär och hallon hos gammelmorbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0