Idag

Har varit en okej dag, trots den tidiga morgonen.
Var jätte härligt med en morgonpromenad, trots att det känns att jag inte varit ute och gått på länge.
I och med att promenaderna kommer igång igen, så kanske matlusten blir större snart också? Hoppas.
Att börja på verksamheten igen, det kändes skönt. Samtidigt som jag var nervös hela dagen. Varför vet jag inte, för att jag tycker att det är skönt att vara där! Satt och drack lite kaffe, åt frukost och pusslade.
Sedan slutade vi och jag och S gick till jysk och en skoaffär.

Efter det gick jag upp till dagis för att hämta lillgrisen. Dock satt han och åt, så läste en kvart i boken och sedan gick jag in och satt bredvid honom medans han åt efterrätt. Trevligt.
Han hade haft en bra dag i alla fall. :) Som vanligt. ;)
Har även varit duktig och ringt min socialsekreterare idag. Pratade om lite allt möjligt.
Fick svar på mina frågor och sådär. Hon är helt underbar! Och ja, jag menar det verkligen!
Ringde och klagade om lägenheten idag också, jävla latrövar som inte kommer som de lovar. Så hon skulle be någon komma och kolla igen. Suck!

Och nyss var karlns mor här också. Klippte topparna på mig. Skönt att bli av med det slitna! :)
Hur kan några millimeter få en att känna sig fräschare? Det är riktigt konstigt. ^^
Mer har det inte hänt idag. Fast nu när jag ser på texten så ser det ju ut som att jag har haft fullt upp idag. Haha.
Lillgrisen ligger och sover middag just nu. Så passar på att skriva lite grann och kolla runt! :)
Tänkte vara duktig och greja lite med garderoberna idag. Hänga in klänningarna i en garderob här i sovrummet istället för i klädkammaren. Är så proppfullt i klädkammaren, så jag vet inte vad! Har jag för mycket kläder?
Kan man ens få för mycket kläder? ;)
Ska även vika och lägga in tvätten från gårdagen. Haha. Orkade inte göra det igår!

Så jag har nog lite att göra nu i eftermiddag ändå!
Hoppas ni har haft en bra dag! :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0