Huvudvärk

ngbv
(Funderar på vart de där strumpbyxorna tagit vägen.)
Huvudvärk så det skriker om det.
Fast är i alla fall inte hungrig nu. :P
Dock fanns det knappt något i kylen eller frysen, så vart tre korvar och en macka...

Har promenerat med s och n för en stund sedan. Hittade skitsnygga boots på stan.
Dumt! Varför ska det alltid finnas så fina skor? Suck.
Hade jag varit rik, då hade nog inte vi fått plats i lägenheten för alla skor.
Haha.
Var varmt och skönt ute i alla fall. Och socpapprena är inlämnade för den här månaden.

Jisses.. Nu när jag tänker efter har jag fått ganska mycket gjort idag ändå.
  • Ringt och fått tid på vårdcentralen
  • Ringt glocalnet och fixat frisurf till mobilen
  • Varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig
  • Lämnat in socpapper
  • Diskat
Ska ta och koka lite kaffe nu och lägga mig framför tvn tror jag.
Så man känner sig lite piggare när karln och lillgrisen kommer hem. :)
..Dock vet jag inte när de kommer, framåt kvällen kanske? :)
Hoppas de har det riktigt roligt i alla fall. <3
Bye.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma ♥

Haha, jag hatar verkligen att diska å han brukar ta den så jag har vell vant mig vid de :P men men...



Åh de lät härligt de! :D

2010-08-20 @ 16:00:02
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0