Hade det trevligt! :)

Kvällen igår var jätte trevlig. :)
Drack kaffe och bara tjötade. Skönt.
Sedan gick jag hem till karlns mor och kollade på slutet av jalla jalla.
Sedan gick jag hem och tog mig en behövlig dusch.
Åt lite glass med finaste karln och sedan gick jag och la mig.
Kollade på ett en ängels tålamod-avsnitt och somnade till det. Skönt.

Dock har jag sovit väldigt dåligt inatt. suck!
Men, men. Får väl lägga mig och vila på dagen idag om det skulle behövas. :)

Läste klart min bok i morse. Dumt! Vad ska jag nu fastna i?
Läst sista boken av twilightserien, hmm.
Men har i alla fall en bok i bokhyllan som jag inte läst. Tur det!
Får läsa ut den och se om jag sedan har råd med Bruce Dickinson.
Om man säger som såhär, en bok är ju inte det jag prioriterar i pengaväg. Haha. ^^

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Tänkte att jag och karln skulle hitta på något tillsammans. Men jag vet inte riktigt vad. :/
Blir väl säkert en film och mys i soffan som det brukar bli när vi bestämmer oss för att bara bry oss om varandra. Haha. :P
Är så svårt att komma på annat när ekonomin sätter gränser. Tråkigt, men så är det!
Vädret är fint idag, så man kanske kan ta sig en liten promenad eller något sådant! :)

Hoppas ni har det bra.
Bye. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0