Fullrulle!

Hoppsan. Vart inte skrivet något alls igår. ^^
Var på verksamheten och sedan låg karln och var sjuk inne i sovrummet. (där vi har datorn.)
Så inte ett ord skrivet vart det. Hade tänkt kolla om jag fattar något av mobilbloggningen, skicka ett sms eller vad det var. :S Men det får bli när jag orkar. Haha. ^^

 

Just nu sitter jag på verksamheten, har precis spelat yatzy och druckit kaffe. :)
Najs.
Innan det var jag och lämnade Lillgrisen på dagis. Det regnar, så jag fick skjuts. Inte fel!
Sedan var jag och handlade en snabbis. Och efter det åkte jag hit.

Blir lite hektiskare senare i eftermiddag. Ska hinna hämta upp Lillgrisen, hem och göra mat, samt börja tvätta klockan fem. Får se hur jag lyckas med det. Men det blir nog bra.
Ska även kolla på fångarna på fortet ikväll igen. Det är ju ett måste! Haha.

Får se om jag skriver mer senare, eller om jag inte hinner med alls. Vilket jag antar att jag inte hinner med.
Hoppas ni har det bra.
Bye.


Kommentarer
Postat av: Andy

Hej snygg blogg du har! :)

allt bra annars?

2010-08-24 @ 16:09:41
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Dagens blogg tävlingen är avslutad, spana in och se om du blev vinnaren!



Haha samma här, innan behövde man ju inte städa på samma sätt. Då va de ju mest sitt egna rum man skulle hålla iordning ;)



Men imorgon måste jag städa gärnet här hemma, det ska nämligen komma några å kolla in våran lägenhet.



2010-08-24 @ 23:46:31
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Andy

sv: skönt att höra! jo det är bara bra med mig :) några roliga planer för dagen? :)

2010-08-25 @ 11:27:55
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Martina

Hejsan!!!



Vilken fin blogg du har!!



Jag har en blogg där jag säljer min handgjorda smycken. Skulle bli super glad om du ville gå in och kolla :)

Kanske kommentera eller beställa något!!



Tack.



Mvh// Martina

2010-08-25 @ 17:00:32
URL: http://martasmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0