Fniss.

Hahaha. Vill ni veta vilken blogg som jag läser och fnissar åt dagligen?
www.spiderchick.nu
Jag blir så fnissig och skrattig av den här tösen och hennes sambo, med barn. Spiderkid är en lustig liten kis.

Ska snart ner och hämta upp sista tvätten, samt städa tvättstugan.
Sedan är det klart för den här gången. :) Skönt. Bara vikningen av det kvar.
Men något ska man väl ha att göra imorgon också? ;)
Sedan ska jag griddla, i väntan på att den där fina karln kommer hem.
Jag är galet kär. Sådär kär som man bara kan vara på film.
Prins, prinsessa och leva lyckliga i alla dagar. Det tror jag stenhårt på.
För han är allt jag vill ha. Den man som gör mig helt själaglad!
<3 

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0