Fin kväll.

Hoppsan, blivit dåligt med skrivning idag. ;)
Har haft en blandad dag. Mådde inte så bra i mitten av dagen.
Men sedan kom Lillgrisen hem och då gick vi hem till Sz och N. Har haft jätte trevligt.
Så vi kom nyss hem, eller ja. Lillgrisen har hunnit äta och borstat tänderna.
Hoppa i säng har han gjort också.

Så nu sitter jag här och väntar på att min skogsmulle till karl kommer hem. :)
Ikväll blir det inget speciellt, sitta och vara nervös inför imorgon.
Jag ska ju på hälsokontroll imorgonbitti. Hjälp!!
Jag har ju sjukhusskräck, jag hatar verkligen att vara på sjukhus/vårdcentralen/BB, ja. You Name It! >_<
Ryser av bara tanken....
Jag är inte rädd för sprutor, nålar eller blodprov. Utan det är nog mest själva miljön och hur utlämnad man är.
Där står jag och knappt vet namnet på den som ska undersöka mig, den läser i journalen och vet nästan ALLT om mig. Not Fair... >_<
Sedan så är allt så vitt, påklistrat och lukten.... för att inte tala om den där hemska lukten!
Tror ni alla kanske förstår vad jag menar. (Även om ni inte tycker att det luktar äckligt.) För sjukhus och vårdcentraler, de luktar verkligen sterilt och stelt. Jag gillar det inte!

Men men. Bara att ta mig i kragen och smyga iväg imorgonbitti. (så jag inte väcker någon av karlarna här hemma alltså. ^^


Skriver nog inget mer ikväll. Blir nog  ett inlägg imorgon när jag är på verksamheten kanske.
Eller så blir det på kvällen. Har ju inte orkat kolla upp hur man mobilbloggar än. ;) Haha.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0