Fantastiska karln.

Vilken fantastisk underbar karl jag har. Har jag nämnt det? ;)
Han är just på väg till affären för att köpa snask åt sin fästmö! Det gillas! :)
(Nog för att han även var sugen på glass, men ändå!) Haha.
Han ska även hem till sin mor för att hämta nyutbrända filmer.
Så ikväll blir en goskväll! Underbart!

Är en ny vecka imorgon, verksamhet och dagis.
Slipper storhandlingen i alla fall, karln får göra det medan lillgrisen är på dagis och jag är på verksamheten. Skönt!
Annars vet jag inte riktigt vad som händer i veckan. Förutom det gamla vanliga.
Är ju inte så händelserikt mitt liv egentligen. Men jag stortrivs med det ändå!

Bye.

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja verkligen! Haha jag e också så där petig, nästan så de blivit jobbigt :P



Ja du inte mkt verkar det som, har ingen ork till att göra något heller. Sj dÅ?

2010-08-22 @ 22:55:15
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0