Det var okej.

Det gick okej på vårdcentralen förut. De klämde och kände.
Skickade iväg mig på provtagning. Ämnesomsättning och något mer.
Vad det visar, skulle hon ringa om nästa vecka...

När jag kom hem så låg Lillgrisen fortfarande och sov. Den sömntutan.
Så väckte honom och vi åt frukost.
Sedan så kom karlns mor och hälsade på över en kopp kaffe.
Hon gick efter det och Lillgrisen fick ett av sina utbrott. Suck!
Gick över efter en stund, då kom han och skulle kramasförlåt med sin mor. Sötungen!

Gick sedan till dagis och lämnade honom och sedan vandrade jag ner på stan.
Köpte mig en almenacka/agenda och mötte upp Sz, sedan gick vi hit till verksamheten.
Har muppat oss och spelat yatzy.


Bye.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Härligt! :) Idag blir de bara lugnt, ska nog ta å försöka tvätta lite också :) Sj?

2010-08-30 @ 15:11:30
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0