Dålig update.

Dålig uppdatering idag, har inte haft tid.
Förmiddagen spenderades med en småtjurig Lillgris som var trött.
Gick med honom till dagis och gick sedan ner på stan.  Vandrade runt där och mötte upp S.
Gick till verksamheten, drack kaffe och pusslade.
Sedan kom karlns mor och skjussade hem mig, mådde inte riktigt så bra.
Drack lite mer kaffe och åkte sedan och hämtade upp Lillgrisen.
Åkte hem och diskade och pillade lite.
Karln gjorde mat, pizza! NomNom.
Busade med lillgrisen och sedan åt vi.
Efter det var det dags för den lille att göra sig iordning för kvällen och hoppa i säng.

Sedan har jag bara suttit vid tvn.
Funderar på att baka rulltårta. Den vart så god sist jag gjorde den. :)
Är så sugen på kaffe dessutom. :) Jag är ju en sådan människa som kan dricka kaffe innan jag går och lägger mig, utan att det påverkar min sömn! :) Det är skönt. För kaffe är gott. :P
Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt. Ska ta en dusch om en stund.
Är ju verksamhet imorgon igen, så ska skaffa mig styrka att orka med morgondagen också!
Är ganska tungt nu, tyvärr. Men det blir bättre snart! :)

Bye.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Jo precis, för jag måste beställa på nån hemsida som jag glömt bort namnet på :P haha



Okej, jag hoppas kunna amma jag med. Har hört så många som fått för ont å slutat osv.

2010-08-16 @ 21:13:48
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0