Dagis

Gud sicken fin karl jag har.  :)
Bad honom att plocka upp på golvet i vardagsrummet, medan jag var på mcdonalds och läste.
Och när jag kom hem, då hade han plockat ihop och dammsugit hela lägenheten. Sötnöt! :)
Sådana saker kan göra mig riktigt glad, för jag sa faktiskt att jag skulle dammsuga om han plockade ihop lite grann. :)
Det gick bara bra för Lillgrisen på dagis. Hade jag egentligen väntat mig annat? Nej.
Han brukar vara väldigt duktig när det gäller saker. Mest hans mor som fjompar. (såklart inte så att han ser.)
Jag hade det tråkigare. Två timmar satt jag med en latte, som kallnade. En äcklig marängsviss som smaka banan! Och en uppäten bulle. Boken är ju bra i alla fall! :)
Så blir samma procedur imorgon igen. Sedan kör det igång som vanligt.
Cirka fyra timmar, tre dagar i veckan! :) Sedan har jag tre timmar till godo. Dom kan vara bra att ha. Ifall att jag måste göra något han inte kan vara med på. (Och karln har något annat i görningen.)
Händer dock inte så ofta. Men som sagt. Är alltid bra att ha, om ifall att liksom! :)
Har inte så mycket mer att skriva om. Som vanligt.
Tänkte spela lite Jönssonligan nu och sedan kolla på några avsnitt av en ängels tålamod. Laddade ner hela säsong ett och två! :) Var skitlänge sedan jag såg det. Ska bli grymt kul att se om det är lika bra som jag minns det! :)
Har även funderat på att se om det finns trekronor eller skildavärldar eller någon annan av de serier, som jag kollade på som barn. Underhållande? Ja! :D Bra? Nej! :D Hahah. men det får en att blicka tillbaka och verkligen mysa till det! hihi! :D
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0