Bra dag.

Goddag.
Haft en bra dag hitills?
Jag har haft en helt okej dag.:)
Tog sovmorgon till klockan elva och satt mig vid tvn en stund.
Gjorde pannkakor (brukar göra det samma dag Lillgrisen ska komma hem, så man har lite i frysen.) och åt.
Grädde, pannkakor och sylt. Kan det bli bättre? ;)

Drack mig en kopp kaffe och nyss kom jag ut ur duschen. Skönt.
Hade på en ansiktsmask förut också, skitskönt måste jag ju medge!
Blir chockad över mig själv, sedan när började jag hålla på med sådant? ^^
Måste ha varit när jag var gravid tror jag. :)
Om en timme kommer Lillgrisen äntligen hem. :)
Men innan det hade jag tänkt hunnit sminka mig och platta håret.
Tänkte ta på lite skyddande nagellack också, jag har ju så mjuka naglar. Så de går lätt sönder. :(
Men nu har jag lyckats få ganska långa, så jag måste vara jätte noggrann!

När Lillgrisen kommer, så kommer antagligen karlns mor förbi. :)
Blir nog ännu mer kaffe då, skulle jag gissa. ;)
Nej. Nu ska jag kolla runt lite. Svara på kommentarer. (Det om något känns konstigt. Helt plötsligt är det inte ett par stycken som läser bloggen. Utan många fler. Roligt! Men förvånande. Vad har lilla jag att komma med liksom? ;) Hahah.)

Bye.
jggjg

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!!!

varsegod du :)



Okej, det är bra. Jag tror nog att den kommer gå galant, om inte annat så håller jag tummarna för det :)



Haha, fasiken så skönt att du slapp det då. För mig verkar det bara bli värre å värre... Har till och med fått köpa större skor pga. att fötterna har svullnat upp så pass mkt :P

2010-08-15 @ 15:38:36
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0