Bra dag igen :)

Suck. Hade skrivit en massa, men lyckades trycka mig bakåt. Suck.
Haha. Min tur.

Idag har varit en bra dag. Pusslat och druckit kaffe.
Kom hem och åt mat. falukorv, potatismos och stekta kantareller.
Karln var duktig och plockade lite grann förut idag. Bra karl den där. ;)
Han hämtade även Lillgrisen från dagis idag. Så det vart en timme mindre promenad idag. Skönt! :)
Sedan bakade jag och Lillgrisen en tårta. (Rulltårta med grädde på.)
Det var superkul att spritsa på grädde enligt honom. ;)
Även om det var svårt att låta bli att äta upp den. Haha.
karlns mor och hennes karl var här och snaskade nyss. Och självklart kaffe till! :)
Så nu blir det en lugn kväll antar jag.
Ska kolla runt lite, svara på kommentarer och så. Sedan blir det nog tvn! :)

Imorgon blir det upp tidigt. Ska börja tvätta klockan sju. Blä!
Men men, det ska ju också göras. 
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0