Bedrift

Bedrift! :)
Nu har jag trots feber, frossa och svettningar lyckats diska och dammsuga i Lillgrisens rum.
Känner mig jätte duktig, faktiskt! :)
Är dock helt slut nu, svettningarna tar överhand. Blä. Känner mig som en lurk!
Lillgrisen kom just hem, men han var så trött. Så han gick och la sig på en gång.

Har även passat på att beställa två av Lillgrisens födelsedagspresenter. Fint. :)
Bara resten kvar nu. ;) Men har ju en månad på mig. Så det ska lösa sig bra det här.
Kör nog samma som förra året, mest nödvändiga saker. Typ kläder.
För än så länge bryr han sig ju inte.
Svårt att tänka sig att han fyller två år. Galet.
Tyckte nyss han var en liten gris som bara åt, sov och bajsade. Haha. :)

Nej. Nu ska jag försöka göra någon nytta.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0