Bättre idag?

Bättre idag? Njae. Jag vet inte riktigt det ja.
Men ja, dagen har bara "börjat".
Vaknade dock klockan åtta och insåg att trazan och banarne hade slutat sänts. Kul? Nej.
Så har legat i soffan och läst, druckit kaffe, spelat på mobilen och kollat på tv.
Har ju fastnat i reprisen på miljonlotteriets lyckohjul som går varje förmiddag. Haha. Illa! Tantvarning på mig.

Annars har jag inte hunnit med så mycket mer idag.
Hade tänkt ta mig en dusch om en stund och dammsuga hela lägenheten och vika in det sista av tvätten.
Antar att disken måste diskas också.
Bakning kanske kan stå på schemat också? Har ju en jävla massa grädde hemma, så något kan man nog tutta ihop.

Hoppas att ni haft en bättre början på dagen.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0