Verksamhet

Snart dags att gå till verksamheten. Undrar vad man ska hitta på där idag?
Vi fick välja på massa saker, men jag känner som vanligt för att bara sitta med kaffekoppen i högsta hugg.
(kom just fram till att jag visst kokade kaffe förut, så sprang och hämtade mig en kopp nu. :))
Tycker fortfarande att det är lite smått läskigt att göra saker, laga mat etc. Med de andra.
Även fast jag varit där nere ett tag nu, men jag börjar smått bli säkrare och säkrare.

Ååh, idag ska jag vara tjejig. med små söta klackskor. Prickiga. Skitsöta. =)
Jag har saknat att vara en tjej, att ha kortkjol och tighta tröjor. Det gillar jag bäst. :)

Men ja. Jag såg visst att klockan var mer än vad jag trodde.
Så ska kolla mig i spegeln en sista gång, slänga på mig kjol och leta fram skorna!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0