Sovmorgon

Goddag. Solen skiner lite grann och det är varmt ute.
Karln kommer om ett par timmar och jag ska snart påbörja lunchen.
Sedan blir det en dusch och sminkning.

Jag är på riktigt bra humör idag.
Kan det bero på att jag saknat Karln något enormt? Att han kommer hit idag. MysPys.
Det sägs att det är bra att vara ifrån varandra, ja. jo. Så är det säkerligen.
För även om jag inte gillar att vara utan honom, så är känslan när man snart får se varandra helt underbar.
Det spritter i hela kroppen och jag vill inget hellre än att få krama om honom.
Gud vad fånig jag har blivit.

Idag tog jag mig sovmorgon. Haha. Skitschysst av mig. ;)
När Lillgrisen vaknade skickade jag upp honom och kastade mig i säng igen.
Så syrran fick vara barnvakt under morgonen. :) Tror egentligen inte att hon klagar. ;) haha.

Nej, nu ska jag nog börja lunchen.
Bye.

Bjuder på en gammal bild. :) (för ovanlighetens skull.)
vår 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0