Segt

Idag är en sådan där seg dag. Allt känns så tråkigt.
Men det beror på att jag inte druckit något kaffe än.
Jag tycker det känns så hemskt, att allt ska kännas grått enbart för att man inte fått i sig något koffein.
Men, det är smällar man får ta.

Solen skiner då i alla fall. Och lillgrisen och jag har suttit och kollat på bolibompa en lång stund.
Han har börjat tycka det är lite kul med teven nu i alla fall. ^^
Vi har även hunnit pussla lite grann, han är jätte duktig. Trots att han ärvt sin mors tålamod.
Går det inte som han vill, så bryter han ihop. Hehe. :P



Ska jag erkänna vad jag gjort? Utan bild.
Är ju osäker på hur länge jag har tillgång till internet nu, så kanske lika bra att erkänna?
Det är ju inte klart, så därav ingen bild.

... Men låter er hållas tills nästa inlägg i alla fall.

(Det roliga är att ni tror att det är någon jätteförändring jag har gjort.
Men kan medge att det inte alls är så kul som det låter. Haha.)

Nej, nu ska jag nog ta och koka lite kaffe.
Sedan ska jag nog ta mig den där promenaden till affären.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0