Post

Vet ni vad? Jag älskar att få post. Det kliar i fingrarna och jag kan inte hålla mig från att slita upp kuvertet/paketet. (Det konstiga är att jag hatar att öppna vanliga paket, typ som när man fyller år. ^^)
Jag fick ett stort grönt paket på posten idag, avsändaren var min lillasyster. Gullhöna där! :)
Det innehöll en liten pixibok åt lillgrisen, samt svalare myskläder (tror det egentligen är en pyjamas.).
Plus en chokladkaka åt mig. NomNom!
Antar att det är mor min som är så söt och skickar godsaker åt mig. = )

I övrigt har dagen varit okej.
Satt nere på verksamheten och snaskade choklad och kanelbulle, samt drack massa massa kaffe.
Gick därifrån, upp till Lilla J, där karln och lillgrisen höll hus. De kollade på film och lillgrisen sov.
Så gick istället hem till karlns mor och drack kaffe.
Promenerade sedan hem och lagade lunch åt mig och lillgrisen.

Funderar nu på om jag och lillgrisen ska ta och gå ut en sväng.
Sitta i solen och gotta oss kanske?
Det vill säga, jag ska kolla på när han leker. Hehe. :)
Låter som en god idé.


ByeBye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0