Pengar. :)

Tjohej, idag får jag pengar. (Iofs är det ju egentligen lillgrisens pengar men.)
Ska köpa ett par tunna vantar åt honom sedan. :)

Nu är jag jävligt trött. Gick upp 05.30.
Är ju en sådandär jobbig dag, när lillgrisen ska vara på dagis 07.30. Eftersom att jag börjar klockan 08.00.
Men det får väl gå. Har ju hela eftermiddagen fri sedan. :)
....Det tråkiga är ju att karln inte kommer vara hemma fören ikväll. Tråkigt nog!
Så vad kan jag och en liten kille hitta på idag då? Gunga antagligen! :) Haha.

Och jag längtar efter min mor.
På måndag ska jag åka och hälsa på henne igen. Blir en hel vecka.
Inte fel, inte fel.
Ska passa på att blondera utväxten när jag är där. =)

Måste snart väcka lillgrisen, fast tror jag väntar en stund till.
Han ska ju ändå äta frukost där, så kan lika gärna väcka han om femton minuter.
Själv orkar jag inte sminka mig idag heller.

Nej. Nu ska jag kolla på tv och försöka vakna till liv! ^^
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0