mornmorn.

Godmorgon. (även fast jag gick upp för ett tag sedan.)
Vet ni hur skönt det var att bli omhållen av sin karl inatt? :)
Han kom ju hem igår. Så låg jätte länge och bara tänkte på hur lycklig jag var.
Innan vi somnade låg vi och kollade på Van Helsing. Haha. Den är ju så rolig.
(Jag kollade ju enbart på vampyrfilmer förr.)
Åt även tacos. NomNom! :)

Tidigare på dagen var jag och karlns mor nere på torget och kollade lite grann.
Hittade inget speciellt, men köpte bröd. Av en mycket generös herre. Haha.
Vi fick fyra limpor och två kakburkar för tjugofem kronor. :) (En kakburk hade annars kostat det.)
Sådana människor blir man glad av! :)

Idag vet jag inte vad som händer. karln ska nog åka till en vän och fixa våran dator. (Som jag lyckades få virus på i förrgår.)
Lillgrisen kommer hem ikväll också. Härligt! : )
Men annars vet jag inte. ^^

Nej. Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe tror jag.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0